سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنگ نرم و تحریف سخنان امام خمینی ره

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفت: تحریف شخصیت امام خمینی یکی از راهبردهای اصلی جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است

تحریف شخصیت امام خمینی‌(ره) راهبرد جنگ نرم فرهنگی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده در حاشیه آیین جزء‌خوانی قرآن کریم در سپاه فجر فارس با بیان اینکه قیام پانزده خرداد یک نقطه عطف تاریخی و مبدا شکل‌گیری نهضت اسلامی بر علیه طاغوت شاهنشاهی بود، اظهار داشت: شاخصه " اسلامی بودن " یکی از وجوه اصلی و تاثیرگذار قیام پانزده خرداد است و پیام آن پیوند ناگسستنی مردم با مذهب، روحانیت و مرجعیت اسلام است. 

وی گفت: یورش دژخیمان رژیم پهلوی به خانه امام خمینی (ره) در سحرگاه پانزدهم خرداد 1342 و انتقال ایشان به تهران به دلیل سخنان کوبنده امام خمینی (ره) درباره جنایات شاه و اربابان آمریکایی رژیم پهلوی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر افزود: قیام پانزده خرداد که با حضور گسترده مردم در حمایت از امام خمینی (ره) شکل گرفت روحیه ایثار و شهادت در راه اسلام را زنده و مبارزات مردمی را بر علیه رژیم منحوس پهلوی پایه‌گذاری کرد. 

وی با تاکید بر اینکه تشریح زوایای مختلف قیام پانزده 1342 برای نوجوانان و جوانان یک موضوع مهم است، گفت: قیام پانزده خرداد یکی از تاثیرگذارترین وقایع تاریخ معاصر ایران و یکی از مبانی  اصلی شکل‌دهنده مبارزات مردمی بود که به پیروزی انقلاب اسلامی ایران ختم شد. 

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: معرفی شهدای قیام پانزده 1342 یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه نخبگان و مسئولان کشور قرار بگیرد. 

وی  با بیان اینکه مسئله ولایت فقیه و رهبری امام خمینی (ره) یکی از مبانی اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: امام خمینی (ره) با تبیین اصول حکومت اسلامی و ولایت فقیه و راهبری اقشار مختلف مردم در مسیر مبارزه با رژیم پهلوی یک دگرگونی سیاسی در جهان به وجود آورد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه تشکیل جمهوری اسلامی ایران بر پایه دین الهی سرآغاز بیداری اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی شده است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای سایر ملت‌های جهان به ویژه مسلمانان و مستضعفان به یک الگو تبدیل شده و بخش اعظم توطئه‌های استکبار جهانی بر علیه ملت ایران برای جلوگیری از ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان است. 

وی با بیان اینکه بسیاری از جنبه‌های شخصیت بزرگ امام خمینی (ره) هنوز ناشناخته باقی مانده است، گفت: زندگی پرهیزگارانه، شیوه مبارزه با رژیم طاغوت و تشکیل حکومت اسلامی و رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) طرحی منحصر به فرد را برای آینده جهان اسلام ترسیم کرده است. 

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با بیان اینکه تحریف شخصیت امام خمینی یکی از راهبردهای اصلی جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است، افزود: مبارزان دوران انقلاب اسلامی، رسانه‌های انقلابی و اصحاب فرهنگ با تالیف آثار هنری و ثبت خاطرات، حقیقت شخصیت و سیره امام خمینی (ره) را برای نسل جدید کشور بازگو و برای آیندگان حفظ کنند. 

انتهای پیام/ 

 

 




ادامه مطلب

[ جمعه 97/4/15 ] [ 5:0 عصر ] [ محمودجانقربانی ]